top of page
  • תמונת הסופר/תelnatanraz

עצמאות - איך הכל התחיל

עודכן: 15 בדצמ׳ 2021

הדרך שהובילה אותי להיות עצמאית בתחום האופנה:


קראי עוד מטה>


ילדות

כששואלים אותי מתי הבנתי שאני רוצה להיות מעצבת אופנה, אני עונה שהכל התחיל ברישום דיוקנאות שהפך לרישום פרטי הבגדים ושם זה משך אותי. איור ואמנות הם חלק מאוד גדול מהרקע שלי.

שנכנסתי לעומק העניין נזכרתי איך כל זה התחיל באמת..

סיפור סינדרלה של דיסני היה האהוב עליי כילדה, ראיתי אותו שוב ושוב ועד היום יש לי את הספר המקורי באחת המגירות.

הסצנה שהכי הדהימה אותי בסרט היא הרגע שבו העכברים תפרו לה שמלה ורודה יפיפיה.

בסצנה שלוקחת כמה דקות רואים אותם מביאים אוסף של בדים מכל מיני סוגים, משחילים חוט למחט, תופרים תפר אחרי תפר ויוצרים שמלה כמו קסם.

שם התאהבתי.

התפירה הראשונה שלי באה מיד אחר כך כאשר אספתי שאריות של בדים ובגדים ישנים ומהדמיון גזרתי דגמים לבובות הברבי שאספתי בזמנו.


בגרות בגיל 16 קיבלתי את מכונת התפירה הראשונה שלי. לאחר השירות הצבאי למדתי במחלקת חוץ של מכללת שנקר ובמקביל עבדתי בסטודיו לכלות.

אחרי הניסיון והלימוד שצברתי החלטתי שאני רוצה לקפוץ למים ולהלביש לקוחות בעיצובים שלי. מגיל מאוד צעיר ידעתי שזה המקצוע שלי והחלום שלי היה לראות א.נשים בפריטי לבוש שאני עיצבתי ותפרתי. כל עצמאי יגיד לכם כמה זה מאתגר, בעיקר בשנים הראשונות.. להיות אחראי על העבודה, שיווק, ייצור, שירות, עשייה, חידוש, הוצאות, הכנסות ומה שביניהם..

אבל האהבה למקצוע, ההגשמה העצמית, הלקוחות המדהימות, הפידבקים, ההצלחות הקטנות כגדולות והלמידה, הם החיזוק היומיומי והסיפוק האמיתי. בזכות האמונה שלי בעצמי, התמדה ונחישות אני מטפסת עוד שלב ומשיגה עוד מטרה.

זה כל מה שצריך כדי להתקדם ולהגשים את השאיפות שלכם. אם המקצוע שבחרתם הוא מה שאתם אוהבים ומה שמספק אתכם באמת, אל תוותרו!

הפירות מתוקים והסבלנות משתלמת (:

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page