top of page
  • תמונת הסופר/תelnatanraz

איך לבחור נכון את צבע הבגד לגוון העור שלך

עודכן: 1 במאי 2022


אספתי בשבילכן כמה טיפים שיעזרו לכן להתאים את צבע הבד לגוון העור, תת הגוון הוא זה שישפיע על איך שהבגד שבחרת ללבוש היום יראה עליך (: (המלצה בלבד)


קראי מטה >



צילום: זוהר אנקווה

הקבוצות העיקריות של גווני העור מתחלקות לתת גוון ורוד-קר ותת גוון צהוב-חם, כאשר כל אחד מהם יכול להימצא על עור כהה ועור בהיר. (ישנם עוד תתי גוון נוספים עליהם ניתן לחקור בהרחבה)


כך תדעי לאיזו קבוצה את שייכת: שיטה ראשונה - התבונני על עצמך במראה באור יום, ללא איפור ואקססוריז. במידה וצבעי הבסיס הבולטים נעים בין גווני כתמתם - צהוב לזהב, גוון עורך הוא חם ויתאימו לך צבעים חמים. במידה וצבעי הבסיס שיבלטו ינועו בין ורוד - אדמדם לכחול, גוון עורך הוא קר ויתאימו לך צבעים קרים.


שיטה שנייה - החזיקי פיסת נייר לבנה ליד הפנים באור יום טבעי ובדקי איזה צבע בולט יותר מכולם: ורוד – את בעלת תת גוון קר צהוב – את בעלת תת גוון חם שניהם – את בעלת תת גוון ניטרלי (לגוון ניטרלי יתאימו מרבית הגוונים)


אין זה אומר שאינך יכולה ללבוש צבע מסוים כיוון שלכל צבע יש גוונים שונים שיכולים להתאים לך: דוגמא: ישנם צהובים חמים וגם קרים וישנם כחולים חמים וגם קרים, כך שכל צבע יכול להתאים אם הוא בגוון המתאים לעורך ♡♡



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page